tisdag 26 augusti 2008

m

Vilken jävla dag. Tänk att fan allt ska hända på samma dag. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men jävlar vad tomt det känns nu...

Var på arbetsintervju på Max iaf. Det kändes riktigt bra. Man kanske bara ska satsa på en karriär inom Max helt enkelt... Om två veckor vet jag kanske hur mitt år kommer att se ut.. Galet!

Såg Arn på bio med Linus, Rebecka, Johannes, Evelina, Lars och Björn. Vilken grej va? Svenska medeltids action. Men den var iaf bättre än första, tyckte jag..
Vi drog oss iaf till megazon efteråt och lirade biljad och upptäckte världens fetast flygsimulator med Blazing Angels!! Sjukt coolt.

Imorgon ska vi kanske börja måla om huset. Annars är jag ju arbetslös nu. Vad är det som håller mig kvar i Umeå? Kanke drar till München. Ni får hålla koll på bloggen så ser vi väl vad som händer.




dagens film: Arn
dagens låt: Almost Easy - Avenged Sevenfold

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar