måndag 25 augusti 2008

..arbetslös..

Livet flyter på helt händelselöst. Jag söker jobb och sitter hemma och ser film, som vanligt. Fruktansvärt tråkigt liv att vara arbetslös, verkligen. Hade förhoppningar (?) om att Max skulle ringa igen så jag fick komma in på en arbetsintrevju men det är tyst. Illa..
Men det kan vara ganska trevligt att ha mycket tid ibland också. Det har blivit väldigt många kvällar med Rebban och Linnet, the saviors! haha.

Hade min sista spelning med Appendix i lördags. Jävligt sorligt på något sätt. Har varit med på varje spelning sen 8an. 5 år. Roligt eller tragiskt? Välj själv. Nu ska jag lämna tillbaka saxofonen också. Slutspelat tills jag har råd att köpa en ny...

Ikväll blir det kalas för syrran och bilder från greklad + bilder från tågluffen!! Vegglassange och tårta, kan inte gå fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar