lördag 30 augusti 2008

kniven

Och så var man inte arbetslös längre. Tillbaka på Waldorf, fritidsskogen! Och jag tycker det ska bli sjukt kul. Ska vicka på måndag och om det går bra så ska jag få vicka fler gånger veckorna framöver! Äntligen händer det något.

Sitter hemma i Dalsjö, i regnet, lyssnar på The Knife och undrar varför jag inte har något lördagsgodis? Kanske för att jag typ inte ens har råd med lite godis. Men nu ska det bli ändring på det!

Var på arbetsförmedlingen och fick en "handlingsplan" som var typ, "fortsätt som du gör nu så blir det nog bra"...

Varför har jag aldrig fattat att The Knife är bra? Har bara tyck att det är bra varje gång jag hört dem, men aldrig börjar lyssna på dem serriöst. Jag fattar inte. Men nu har jag iaf en massa ny musik att lyssna på! Alltid lika kul.

dagens låt: heartbeats - the knife

1 kommentar:

  1. Grattis!
    Alla ska vi den vägen vandra! Försök att få vara assistent i typ klass 1. Matilda gå ju där :) Det var roligare än fritids. Städjobben är dryga men ger bra betalt.
    Glöm inte att du får pengarna i slutet av månaden efter den du jobbat. dumt.

    Grattis igen!

    /syster

    SvaraRadera