måndag 6 augusti 2007

vaknade kl 9 för att åka till stan och ha körlektion. segt (att gå upp, inte köra). det var 21° när jag vaknade, och sen har det bara blivit varmare. skönt.
det är ändå en bra dag än så länge. jag har haft en körlektion, och det gick bra faktiskt. jag har kört fram och tillbaka till stan. har även hunnit kolla igenom syrrans lägenhet eftersom jag ska bo där i nån vecka. det blir fett.

dagen fortsatte bra med as mkt jordgubbar och nyaste nummret av Allt Om Film. det är en fin tidning. om du som läser detta gillar film och vill hålla dig uppdaterad så tipsar jag varmt om den!


Dagens ska nu fortsätta me lite mer läsning av AOF, och sola typ. ikväll blir det grill, sen film framför datorn. mmm.

2 kommentarer:

  1. vilken film satsar du ikväll på?

    ..plus att vi ser om det går att klämma in några timmar för redigering på torsdag, vad sägs?

    SvaraRadera
  2. (Svar på kommentar i Samuel's blogg)

    Alltså asseriös! Kan du istället svara på min fråga

    SvaraRadera