torsdag 9 augusti 2007

gathörn is my shit

hade körlektion idag. backa och parkera, har hört att det ska vara det värsta av allt. och jag klarade det på en lektion. min lärare tycker det är så kul med "elever som är så bra". hell yeah!

var hos linda imorse och chillade, åkte sedan till stan för att chilla med samuel. vi skulle klippa våran film men så upptäckte vi att jag glömt min kabel till datorn. så sjukt drygt.
jag for förbi tage efter kölektionen opch hämtade kameran som vi ska filma med. lånad av film i västebotten. jag älskar den! så sjukt kul det ska bli att få jobba med riktigt bra grejer lixom! jag är as taggad.
dagarna minskar i antal tills jag får flytta till ålidhem, ännu mer tagg på det!

detta kommer även bli en fet party helg! i morgon ska vi grilla och basta ute vid sjön, det blir mys! tälta i typ våran trädgård. men tälta är ju alltid kul, det var ju trots allt ett tag sen sist. eller va?
på lördag ska vi chilla vid nydala, beach party! hell yeah! det blir nog också kul, även om jag lär va trött eftersom jag dessutom ska spela in film i heögen och gå på Edge kick-off.
på tal och edge så är det ju nästa helg. det blir as kul! jag ska jobba backline och typ lite allt-i-allo. kommer bli mys.

kvällen har även varit extremt fin! först bakade jag muffins, sen satt jag och farsan och tittade på eddie izzard, sviiiin kul! ni lär se hans shower, börja med Gloius, as kul!



så nu är det bara fullt upp kvar! helgen blir: fest x2, film (5 dagar), flytt + edge grejs. nice!

dagens film: Glorius (eddi izzard, om det kan räknas som en film?)
dagens låt: When I'm Gone - Eminem (han är en tönt, men låten är fett nice)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar