onsdag 8 augusti 2007

prodjekt runway

idag är jag med linda. våran plan var att åka till nola, men vi kom på att vi inte orkade planka, eller betala, så det blev inget av. men vi gick på stan istället och det var väldigt trevligt. efter några timmar på stan så gick vi hem till linda. nu har vi handlat frukt och käkar frukt med yougurt och tittar på prodjekt runway. as bra.

imorgon ska jag och samuel klippa ihop våra cykelfilm, dert blir kul. sen ska vi troligtvis lägga ut den på youtub, så då kan ni alla kolla på den!
efter sam så ska jag ta en körlektion. backa runt gathörn, sägs vara det värsta, fett! sen ska jag förbi tage och hämta en DVkamera som jag sk lära mig eftersom vi börjar filma på fredag.
annars har detta varit ett fett lugn dag på stan. sjukt skön bara. har inte kunnat kolla på någon film, buh.

nu ska jag fortsätta se på PR, och chilla med bruden. kommer inte på något film/musik tips idag, sry.
men imorgon är det en ny dag! hare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar