tisdag 7 augusti 2007

solen skiner och jag sitter inne?

detta är en av de lataste dagarna ever. jag har suttit och sett typ 3 filmer och ätit glass.. pappa var ute hela dagen och plockade blåbär, så nu blir det blåbärspaj! fett.
gick upp för att sätte mig och se klart shrek. varför all uppståndelse kring denna film? så rolig var den inte. efter det blev det die hard, sjuk kul film. 80 tal i ett nötskal.
nu har jag börjat se Infödd Soldat (Indigénes). helt sjukt bra film, ni måste se den. inte alls mkt krigs scener, bara allt runt omkring. och hur skitigt de nordafrikanska soldaterna behandlades i franska armén under andra vk.
jag har med andra ord kännt idag hur jävla sliten jag är efter de senaste två veckorna. jag har fan ingen ork. men jag tar igen mig. imorgon ska jag på nolia med linda, det kan bli kul. dett är alltid kul att få träffa linda.

i helgen ska jag filma med tage också. har inte typ läst manuset äns, men vi har fått låna as bra grejer av film i västerbotten. i am the cam man. det blir fett kul. ska även hinna med att klippa min och sam's cykelfilm, innan helgen. och jag har körlektion på torsdag. och jag ska vila? ehe. jag har roligt iaf.



idag kom jag på att jag ska fixa upp min gamla 21 växlade cykel. kan jag sälja den och få pengar. pengarpengarpengar.
på söndag flytter jag till åhlidhem fram till 24. nice! det blir as skönt! då ska jag även passa på att chilla med tove som drar till norige snart! vi ska se till att signa stan innan hon drar. det blir också fett kul.

vi börjar trean till hösten. älst på skolan. mkt resor. 2 plus. årsarbetet som sakar efter, kul men sressade som fan. matte C, mmmm. as mkt plugg. men sen har vi teater och barcelona. jag har bestämt mig för att detta år ska va kul. blir en aning svårt bara när vi börjar med biologi. men men...

nu ska jag gå och äta blåbärspaj med farsan, hare gött!

dagens film: Infödd Soldat (Indigénes/Days Of Glory)
dagens låt: Heavy Rains - Looptroop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar