torsdag 23 augusti 2007

random

kör random i ditt musikbibliotek på datorn eller mp3:n. skriv låten som kommer upp som svar på frågan! as kul:

Hur mår du idag?
Sleepwalking (blindside)

Kommer du komma långt i livet?
I Do Belive In The USA (final exit)

Hur ser dina vänner dig?
Blåvita Flingor (dr kosmos)

Kommer du gifta dig?
Om Jag Vore Känd (kreti och pleti)

Vad är ditt livs themesong?
I'm Still Remebering

Vad är ditt livshistoria?
Borgarsvin (dr kosmos)

Hur är skolan för dig?
Fuck You Cowboy (final exit)

Hur kan du komma framåt i livet?
The Band (mando diao)

Hur kommer imorgon vara?
Apropå Det Här Med Att Finnas Till (david sandström)

Vad är det bästa med dina vänner?
Times Like These (foo fighters)

Vad finns i lager för nästa vecka?
Settel For Nothing (Rage Against The Machine)

Vilken sång beskriver dig bäst?
Punck Rock City (randy)

Hur är det med ditt liv?
You're Just Too Good To Be True

Vilken låt ska spelas på din begravning?
Pictures (System Of a Down)

Hur ser världen på dig?
Stora Guden Världen (coca carola)

Kommer du att ha ett lyckligt liv?
May The Living Be Dead (Flogging Molly)

Vad tycker dina vänner om dig?
The Rockafeller (Fat Boy Slim)

Har du en djup och mörk hemlighet?
En Svår Och Jobbig Grej (Lars Winnerbäck)

Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Bodies (Drowning Pool)

Hur kan jag göra mig själv glad?
Love Somebody (Rick Springfield)

Kommer jag nånsin ha barn?
Familjefrågan (dr kosmos)

Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Rock Agains Ass (turbonegro)

Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Back To Dungaree High (turbonegro)

Vad är några tips till mig?
Every Breathe Yoy Take (police)

Hur kommer jag att bli igenkänd?
Clown (korn)

Vad är min danssång?
Main Offender (the hives)

1 kommentar: