tisdag 21 augusti 2007

long time no seen

jag har bloggat för lite den senaste tiden, men det har varit så mkt annat. jaga har spelat in film, jobbat på kfum och på edge, och varit med vänner. har i snitt somat 3 varje kväll senaste veckan.

jag har bott på ålidhem sen den 12 aug i surrans lägenhet. hon och niklas är på kreta och jag passar på att bo i stan. as skönt. detta har passat utmärk så jag jobbat på edge tex.

helgen som var jobbade jag som sagt på edge. så på torsdag 11.00 träffar jag tove på stan. vi chillade och så eftersom hon drar till norge nu. vid 13.00 tänker jag åka hem och vila mig innan edge, 15.00, men då ringer morsan. guldläge och jobbchans på kfum, om jag kom på en gång. fick jobb mellan 13 och 15 med att bära möbler, från 3:e våningen till källaren. nice.
kl 15.00 åkte jag till edge och riggade scenen. jobbade där hela kvällen med tove och var kanske hemma vid 3. dagen efter börjar jag jobba kl 08.00 på kfum med att montera ikea möbler. två jonas och en agerumi varje sovrum. vid 2 tiden kom samuel och hjälpte till. det första rummet vi gjorde tillsammans tog nästan 2 timmar.
kl 16.30 åkte jag till edge. samma sak som kvällen innan, rigga bära jobba. men det var kul.Västa Idrottsallén spelade sista gången med orginal sättningen. fin spelning. lyckades få allt på datorn! king!samma sak då, kom hem vid 2 eller 3.
dagen efter började jag på kfum 11.30! sovmorgon! samma sak, till 16.30 sen edge hela natten.
söndag var jag trött. riktigt trött. mestadels av dagen blev innomhus med niklas PS3. mmm.
kl 16 åkte jag till grubbe för att filma med tage. vi höll på till kanske 6 då jag åkte till samuel. tillslut hamnade vi pånågon fest, och jag kom hem,ovanligtr nog, vid typ 2-3 tiden.

idag har jag också tagit tdet lugnt.åkte tilllinda aftar att ha filmat, och chillade.kom hem vid 12 och tänkte sova tidigt, emn jag har vänt dygnet så sjukt mkt. ska dock sova efter detta.

på lördag ska jag få träffa stella. mitt kusinbarn! jag är jätte peppad. har bara sett bilder, men hon verkar sjukt söt. har dock hört att hon kanske är blind, vilket vi hoppas inte stämmer. men det ska bli kul att få se henne, och träffa tove såklart, min kusin.

filmen har försvunnigt ur mitt liv denna period. jag har kanske 5 nya filmer som jag inte hunnit se! men restan av veckan blir nog ganskla lugn, kanske. får se om jag hinner med filmdå. har dock hunnit se TMNT! helt underbar, över förväntan! klockren humor, haha.. har lyssnat sjukt mkt pålooptroop. de blir bara bättre och bättre.

imorgon är det fotboll, sve - usa, hoppas på att få hit lite folk, får se hur det blir! linda kommer iaf!
men nu är det dags att sova, tidigt! ehe.. ska försöka blogga mer! ha det bra tills vidare!

dagens låt - Trinfidelity/Trinsanity/Trincest - Looptroop
dagens film - Teenages Mutant Ninja Turtles

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar