torsdag 23 augusti 2007

tillbaka i dalsjö

idag kom jag tillbaka från ålidhem. kul. men det är fint att vara hemma!
vi har köpt en digital-box idag också. fett! alla kanaler nu typ. utom filmkanalerna då, dom som man igentligen vill ha. ehe..

började se en film igår om irland och ira på 20-talet, "The Wind That Shakes The Barley". svin bra. klart tips att se, med textnig, annars fattar man fan ingenting.. den är väldigt vinklad till irlands fördel,och det är väl klokt, men kan man försvara allt ira har gjort?

imorgon ska jag och samuel klippa ihop våran cykelfilm, är det sagt iaf. hoppas det blir så! och så ska rebecka och veronika flytta också, så jag kanske skulle hjälpa till att bära där.. kul kul!

jag har fått lite bilder från filminspelningen med tage också. ni kan se fler på tages blogg: tageherven.blog.se














på måndag börjar skolan. det blir ju kul, eller? då ska jag ta tag i årsarbetet också,som jag skulle jobbat med hela sommaren. intervjuer och redigering kvar.
ska se hinna en jävla massa film i helgen och sova, så man har något att ta av i veckan.

dagens låt: Sleepwalking - Blindside
dagens film: The Wind That Shakes The Barley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar