tisdag 8 juli 2008

life is my numer one song i don't even got a name for

Första dagen i Umeå. Soft som fan. Inte trodde jag att jag skulle uppskatta Umeå så.
Började dagen med att träffa sam på stan.Vi drog runt och kollade lite inför tågluffen sen for vi till maxi och handlarde frukt och hade picknick på trappan framför Grekiska Huset.

Sen träffad jag Tove på stan. Vi åt glass, drack kaffe och gick på stan. Det var fint att få träffas lite innan hon drar till staterna.

Kväll med m. En månad för sent! Vi åkte bil och handlade halstabletter.

Morgondagen ska bli med m, sen får vi se vad det blir. Mest troligt; film till sent sen sova länge. Brukar bli så. Men är man arbetslös så måste man ju utnytja situtionen, man vet ju aldrig hur det blir sen.

Ikväll blir det film, har dock inte bestämt vilken det ska bli än. Funderar på att antingen se nya Star Wars filmerna eller plöjja Band Of Brother boxen. Tror det blir det sista!

Annars har det varit en lugn dag som många andra. Nu väntar jag bara på att nån ska maila mig och säga att de vill ha mig till hösten! Jag vill ha jobb - pengar - lägenhet...


Sam i parken. Jordgubbar och donats!


Glass på AB med Tove

dagens film: Band Of Brothers (mini serie)
dagens låt: Rainbow Faces - Looptroop Rockers

1 kommentar:

  1. Att byta ut godis mot frukt var som en win-or-lose-situation!

    SvaraRadera