måndag 28 juli 2008

GBG

dag 4 i gbg. Fredag kväll såg vi Thåström. Det var otroligt fint, verkligen! Svårt att skriva något för att förklara, men han är ju den han är. Grymt bra och fint var det iaf.
Lördag. Vi kom till Ullevi vid 9. Inte mycket kö, men jävligt varmt och soligt! Sen satt vi där till ungefär kl 4 då vi blev insläppa och fick våra underbara armband! Vi stod bland det typ 3000 första längst fram, och kunde komma och gå hur vi ville!

I två timmar väntade vi på att förbanden skulle börja. Och vilket förband! Så otroligt dålig! Laura Harris, Steves dotter.. pinsamt, sen säger vi inget mer. Det andra bandet däremot, som jag inte kommer ihåg vad de hette, var as bra! Liten touch av skate/emo men det dög iaf!

Typ halv tio drog det igång! Iron Miden!! Och sen var det verkligen igång! Alla var så sjukt taggade, och jag var bara glad och lite lätt vilsen blan alla Iron Maiden fans. Men kul var det, och rhyme of the ancient marriner var utan tvekan bäst!

Tiden rinner bort hä'r i gbg och jag sak vidare redan i övermorgon. Känns ändå som att jag nyss kom hit. Men sthlm kommer också att bli trevligt. Jag ska bara chilla och ta det så sjukt lugnt i två dagar inna vi åker på fredag. Förhoppningsvis hinner jag se The Dark Knight nån kväll också!!
dagens låt: Naive - Looptroop
dagens film: The Truman Show

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar