torsdag 17 juli 2008

dag 1

Dag ett. Mamma och pappa åkte igårkävll och nu ska man överleva i 10 dagar själv.
De senaste dagarna har jag varit med Linus och spelat in film, som kock! Det har varit as kul faktiskt! Min uppgift har varit matlagning, men det har även blivit en del annat. Kul har det varit iaf.


Örnen




Imorgon ska jag åka till trästock också! Det blir fett. Gick in på hemsidan för att kolla upp schemat, men hittade inget. Finns det ett schema? Jag fattar inte...
Planen är iaf (vad jag vet nu) Kristian Kjellvander, Säkert och Sirqus Alfon. Det är mest SA som
lockar!

Såg även Saw på tv nyss. Sam har försökt få mig att se den hela sommaren, och jag måste erkänna att det var bättre än vad jag trodde. Jag måste erkänna den som dagens film även om jag inte gillar skräck...

dagens låt: Transformers Soundtrack
dagens film: Saw

1 kommentar:

  1. "Såg även Saw på tv nyss. Sam har försökt få mig att se den hela sommaren, och jag måste erkänna att det var bättre än vad jag trodde. Jag måste erkänna den som dagens film även om jag inte gillar skräck..."

    JUST DET!! .. och på tal om saw, kolla min blogg

    SvaraRadera