onsdag 9 juli 2008

the golden coat

3 timmar på stan med m för att hitta en regnjacka, för att komma till insikten att i Umeå så köper man antingen en Everest all-round för 1799 eller så skiter man i det. Synd...

dagen blev: vandring i regn och kaffe med m, sen 5 min med David innan jag åkte hem.
Hem ja..
Jag börjar bli grymt rastlös! Tidigare så kunde man njuta av sommarlov, men nu går jag bara och tänker på att jag är arbetslös och borde göra något, men vet inte vad jag kan gör! Söker jobb hela dagarna och sitter uppe hela kvällarna och ser film. Tar mig till stan så fort nån gör en antydan till att det händer något. Jag vill ha ett jobb och en lägenhet och, tro det eller ej, lite jävla struktur! Men snart ska vi ut och resa iaf, och efter det börjar det stora allvaret!!

Nån dag i veckan ska jag träffa sam och planerna tågluff. Nån gång nästa vecka ska jag sjunga och styra upp med killarna, i vårat Barbershop band! Det blir soft.

Ikväll ska det bli mer Band Of Brothers iaf. Han se två avsnitt igår, får se hur många det blir idag. Funderar också på att börja spana efter olika lägenheter, vad som måste fixas och så.. Leka med tanken och vara lite förbered om jag, förhoppningsvis, står där en dag och faktiskt har en lägenhet!!

Även var detta första dagen med en fungerande mobil! Äntligen så är jag med i leken igen, och denna gången med en bra mobil! Får se bara om jag får behålla den efter fredag då pappa ska köpa en iPhone och r egentligen skulle få pappas, som jag har nu. Men om mamma också köper en iPhone kan jag behålla den jag har nu och r kan ta mammas. Förvirrat men sant.

dagens film: Band Of Brother (mini serie)
dagens låt: Golden Coat - Kpist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar