söndag 20 juli 2008

Järn Jungfrun

Mycket som händer på lite tid med en massa förvirring. Jag åker till GBG på torsdag, sen kommer jag inte hem igen förän slutet på augusti. Det ska alltså packas för en vecka i GBG plus tågluff. Det är ett äventyr, tro mig! En ett roligt sådant. Min energi kommer dock inte vara på topp.

Torsdag kväll: Tåg (=ingen sömn)
Fredag kväll: Thåström (och kent om vi inte drar ut istället)
Lördag kväll: Iron Maiden

När är det tänkt att jag ska sova?
Det sjukaste är att just jag ska se iron maiden. Jag är inte ett stort fan. Deras musik är soft och nu försöker jag lyssna in mig på plattorna de ska spela, och det lär bli fett, men fatta hur mycket vissa sattsar för att få se dem, och så ska jag va där?! Sjukt coolt!

Senasta dagarna har jag varit med Sam och planerat fett inför tågluffen. Vi åker den 1:a Augusti och kommer hem typ den 20:e. Det kommer bli så sjukt roligt. Taggar mest inför Prag och Kroatien/Medelhavet! Det kommer bli så sjukt härligt. I veckan ska vi växla pengar och fixa IR-kort innan jag far till GBG. Nu är det så sjukt nära och jag är as taggad. Se även:
samuelvonbahr.blogspot.com

Fredag kväll blev på trästock med syrran, niklas och jorunn. Det var fett! Bilade hem och var hemma vid 03.00 typ. Skellefteå är inte the shit, men trästock var faktiskt helt ok i år.

Pizza i Skellefteå

Glesbygden på Trästock

Jag har även fortsatt hänga med filmgänget. Ikväll skulle vi filma i stan men pga saknad rekvisita + skådespelare så blev det inget av och vi slutade på en grillfest öst på stan. Inte helt fel! Jag körde mig och Linus till Dalsjö vid 01.00 och nu ska jag snart sova...
Nån jävel har desutom terroriserat min bil förra natten så nu måste jag addera ännu en sak att göra inna jag far. Om jag bara fick veta vem fan det var... Darra!!

The Line vid älven innan grill

Pga sena kvällar och mycket annat så har det blivit sjukt lite film i veckan, men bara pga den klockrena repliken "bring the rain!" så blir dagens solkalar film: TRANSFORMERS!

dagens film: Transformers (00.43)
dagens låt: Family First - Looptroop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar