måndag 16 juli 2007

transformers

jag har inte bloggat på ett tag,pga att jag inte varit hemma på länge. jag insåg idag att när jag åker till trästock på fredag så kommer jag inte hem förän söndag efter urkult, dvs typ 16 dagar. men det blir fett. trästock, sen buss till sundsvall med samule, cykla därifrån till mora (29 mil) va där några dar, sen buss till urkult. fett. nu börjar semestern så att säga.

jag och samuel såg transformers igår. det är märkligt för det är en film som man antingen älskar eller hatar. vissa hyllar den och andra varna för den. jag fattar inte. den var as töntig i storryn, men det fett coola effekter. den ska ses på bio, se den inte hemma, då är det ingen mening med det. man ska uppleva den med surround ljud och fet skärm. jag gillade den ändå, det var underhållning. feel good betyg: 3/5, serriöst betyg: 2/5. jag har sett värre.

det löste sig idag med campingen på urkult iaf. vi fick en plats på näsåkerscampingen,så nu kan vi bo tillsammans iaf! skönt.

dagens filmtips är inte transformers utan en film jag ser just nu, harsh times,med christian bale. as bra film, men ganska hemsk. kan inte bedömma den är, har bara sett halva, men den är bra. nu ska jag se engels deckare.

dagens film: Harsh Times
dagens låt: Fort Europa - Looptroop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar