tisdag 10 juli 2007

skrot'n

idag har jag och farsan varit sjukt duktiga. vi har lastat in en stor jävla hög med gamla bräder i en lastbil och kört med till tippen. tog X antal timmar,och var sjukt tungt, men nu är det borta iaf, känns skönt. vi for och handlade på OBS också. kollade på en digitalbox, kanske ska vi köpa en massa roliga kanaler. jag har fått mina päron på fall! yeah. träffade linda en snabbis, det var fint.
sen for jag och övningskörde på ersboda med pappa. det var kul. börjar få till korsningarna nu. bromsa, koppla, växa, släpp koppling, kryp, titta, sväng, gasa. om ni vill testa någon gång.

jag har typ ingen film att se ikväll, känns lite tråkigt. får väl leta fram någon gamal DVD. annars brukar det i snitt bli en ny film varje kväll.
har även lyssnat på en massa system of a down hela kvällen. redan nostalgi alltså. var för länge sen jag lyssnade på dem. de är fan bra!

dagens filmnyhet, johnny depp i sin city 2 eller 3. kanske ingen nyhet, men ändå! det blir fett. jag gillar pojken.
även så har mina päron just planerat sin semester och jag har kommit på att jag ska bo själv i typ 2 veckor. i överboda? nu får morsan fan ringa till saxnäs snart asså.

jag försökte lära min final cur pro igår, men det är inte lätt asså. spec när det är något lagg med det, så det stänger av varje gång jag använder ett snabbkomando. försvorar filmredigerandet en del! nu är internätt så sjukt segt så jag vet inte vad., blir väl till att se friidrott med försäldrarna nu då. KUL! hehe. ha det fint

dagens låt: Questions! - System Of A Down
dagens film: Inside Man (på tal om ingenting, men den är så sjukt bra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar