torsdag 5 juli 2007

the godfather

fixade just min sjukt snygga God Father bild. mamma tyckte den var kaxig, jag tycker den är cool! eklund chillar med the godfather. fuck yeah!
snacka just med linda i telefon, alltid lika trevligt. jag blir glad av linda.

imorgon blir det att vara med linda igen, hon vill på punkfest, jag är tveksam, men jag tror vi bestämde att vi skulle fara. det blir nog kul iaf.

sitter även och lyssnar på Jack Johnson, sjukt underskattad kille! jag hörde en låt av misstag för ganska länge sen, och nu är jag kär. men man hör aldrig om han, ser aldrig nått! synd. har ni inte hört honom så se till att göra det!
bra låtar:
  • good people
  • better together
  • sitting, waiting, wishing
jag återkommer med mer musiktips i framtiden.
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar