torsdag 12 juli 2007

de som ljuger för sig själva får pengar och makt

jag var hos linda igår och såg på greys! så sjukt bra det är. än så har vi bara kommit till mitten av sesong 2, men vi jobbar på det.
jag hatar denna sommaren. det har inte varit sol nu på hur länge som helst. sjukt. det blev lite sol nu på kvällen men då var det ändå redan så kallt ute.
och jag hatar denna sommaren för att jag inte är 18. idag hittade jag ett till perfekt jobb, men man var tvungen att vara 18, och ha tillgång till körkort och bil. fan.

bra är ju annars att jag klippt mig. ser ut som på bilden av mig själv nu. tidigare idag var det utväxt till något mellan läge, jag gillade det inte. och så är jag orolig för urkult. vi har 11 tältplatser och tror att vi är 11, men tänkt om vi räknat fel eller nått, å så har vi typ ingen möjlighet att snacka med alla! galet! men det löser sig nog.

kreativitet det är farligt
det är tydligt belagt
att de som ljuger för sig själva
de får pengar och makt

jag har fortfarande ingen bra filma att se, jag blir galen. har inte sett film nu på flera dar! ge mig tips på bra filmer!

mer än så får ni nog inte veta idag, dags att sova.

dagens låt: Gör Det Ändå - Svenska Akademien (se ovan)
dagens film: Sleepy Hollow (bara för att christina ricci var med i grays igårkväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar