söndag 8 juli 2007

bröllop

jag var på bröllop igår. det var kul. jag var servitör och bartender, hehe. svinigt roligt, faktiskt. jag har kommit på att det faktiskt är sjukt kul att stå i baren, kanske något man ska sattsa på. bara man är på rätt sida av den så att säga.
vi avslutade kvällen med singstar, det var ännu roligare, speciellt eftersom jag van. la oss kanske 4.
dagen har varit seg, men skön. vill ha bättre väder kanske? vi fick as fet brunch imorse av brudparet, tack! sen åkte vi hem, och nu är jag hemma och fryser och lyssnar på musik.

jag gick igenom mitt iTunes biblotek, och konstaterade hur jävla många dåliga band det finns. behöver inte nämna några namn, men tyskar, vad är grejen med dom?

dagens låt: Facing What Consumes You - Hatebreed

1 kommentar:

  1. va? bröllop? var? när? hos vem? och utan mig.... hm.

    /syrran

    SvaraRadera