torsdag 15 januari 2009

Umeå - Malmö '2

Ny insikt. Jag jobbar kväll på Max både fredag och lördag. Detta innebär att jag slutar ca 04.00... brukar vara hemma typ 05, och somna strax efter.
På söndag ska jag åka med en buss från Umeå till Sundsvall, avgång 05.45. Jag hinner alltså inte hem och tillbaka innan bussen går.

alt. 1: Sov på en madrass i min snart nya lägenhet, max en halvtimme.

alt. 2: Dator/bok på busstationen mellan 04.30 och 05.30...

Jag lär ju inte lida av tristess på bussen iaf, men tanke på att jag mest troligt inte är vid medvetande.
Nice!

1 kommentar:

  1. Antar att du tog dator och bok på busstationen. Jag kommer få göra i stort sett samma. Jag jobbar pass 11 nästa fredag och tåget går 6.45 till Boden. Men jag hinner hem, duscha och gå tillbaka till tågstation. Hoppas de går bra i Malmö!

    SvaraRadera