söndag 25 januari 2009

oh she is a killingmachine

Efter en helt ledig och väldigt skön helg ska jag tillbaka till jobbet imorgon, med nya krafter! Har varit skönt att va hemma och känna in sig i nya rummet medan alla är här. Nu när nästan allt är på plats känns det riktigt bra! Har fått till rummet riktigt fint. Så fort jag hittar sladden till min kamera bland alla saker ska jag ladda upp lite bilder.

Nu sitter jag och lyssnar på Deep Purple och är allmänt trött. Ska bli sängen alldeles strax. Upp 10.00 imorgon och jobba. Är i det stora hela väldigt nöjd med min tillvaro nu. Tove, Rebecka och Linus kommer hem i veckan, jag ska till Malmö igen i maj, i iaf en vecka, och jag bor i världens bästa lägenhet för tillfället! Flyter nästan på för bra, förutom att det är minusgrader och mörkt, och kallt... Men jag har ett badkar!

Har, igen, bestämt mig för att börja träna mer regelbundet. Måste på något sätt få mig att göra det också, inte bara tänka det. Men jag och Tove har snackat om att styra upp! Får se till att det blir av bara, haha.

Har i dagarna sett American Psycho. En ny favorit, helt klart. Det är något med Christian Bale.. Han är en riktig bra skådespelare.. mm..
Har också börjat kolla på Twin Peaks, har dock bara sett typ 20 min än. Ska bli klart intressant, jag har höga förväntningar.

Sängen skriker efter mig och jag har ett nytt favorit citat i huvudet:
Fire Walk With Me

Varför klingar det så jävla bra? Jag älskar det... Fire Walk With Me

dagens låt: Highway Star - Deep Purple
dagens film: American Psycho

2 kommentarer:

  1. Men ha inte höga förväntingar! Tänk på att det var få avsnitt som David Lynch faktist regisserade.

    Do you want to play with fire little boy?

    SvaraRadera
  2. va? besvikelse! det är ju Lynch-feeling jag är ute efter...

    SvaraRadera