torsdag 30 oktober 2008

i'm the dopeboy

I veckan har jag jobbat som figurant på polishögskolan. Dvs spelat teater som bråttsling så polisaspiranterna får öva på "verkliga" situationer. Och det är så jävla kul! As roliga människor man jobbar med och hur kul att utagera på poliserna som helt!

Jag var och såg Magnus Betner ikväll också. Så jävla klockren! Ska inte skriva så mycket alls, se det själva!

I helgen ska jag jobba på PopUp, gå på David's releeseefterfest och SOVA! Nu ska jag framförallt sova så jag orkar jobba med polisen hela morgondagen!

Siste men inte minst; Smoothie! Mitt nya liv:


Äpple, banan och yoghurt

Mixa!

Häll upp lite snyggt

mm.. pretto frukost as it should be!

1 kommentar:

  1. men MUMS! kom hem och gör frukost till mig varje vardagmorgon kl 05.30. perfa!

    SvaraRadera