måndag 10 november 2008

kexchoklad

Kaffe och kexchoklad. Om en timme börjar jag jobba..
Tro det eller ej men jag saknar riktig kyla! Nu när det är bara några plusgrader blir det så jävla äckligt kallt! Då kan det hellre vara några minus, mycket härligare känsla.. Härligare kyla?

Imorgon ska jag sätta igång och repa scenskoleprovet på allvar. STORT! Ska träffa pappa, någonstans, och plugga/analysera/repa.. Kul med lite stressigt! Det är bara två veckor kvar och jag känner mig inte ett dugg säker.. Nästa veckan kommer Janeeke hit också, får se vad hon har att säga. Men jag taggar mer att söka i Malmö och Luleå, men de har ju sina prov samma vecka! Hoppas bara man lyckas få några dagar emellan så man kan resa genom hela Sverige.

Jag hade hoppats på att kunna köpa en ny dator snart också,för jag trodde jag kunde spra pengar, men jag hade missbedömt kostnaden med att bo själv, drastiskt!! Men men, tids nog ska det nog bli av också.

Snart får jag schemat för december också.. Hoppashoppashoppas bara att jag får jobba julhelgen och inte på nyår!!!

Nu ska jag fresh up och gå till bussens..
Peace

dagens låt: Phantom Part I & II - Justice

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar