lördag 25 oktober 2008

октябрь

Mitt normala dygn börjar tappa strukturen. Efter tre underbara dagar med Linus och Rebecka på Lovund så åkte jag buss hela torsdagen. Vistelsen på Lovund var fantastiskt skön! Sova länge, långa promenade, sällskapsspel osv osv. Tack! Hela resan hem sov jag i princip och kände mig riktigt utvilad när jag kom hem. Vilket inte skulle vara så länge.
Fredag jobbade jag på Polishögskolan, som biltjuv. Typ åtta gånger blev jag ikappkörd, uttvingad under pistolhot ur bilen och satt i hanfängsel, liggade på mage på backen. Somtur var så kom lärarna (oftast) med ett liggunderlag till mig! Efter detta så jobbade jag 8 timmar på Max, till stängning. Detta innebar att jag kom i säng typ 05.00.. Kl 09.00 ringer alarmet och jag far till stan för att möta några ur film 2an som ska göra en filmsom jag ska medverka i. Efter massa foton och fika så åkte jag hem igen och har nu sovit typ 2 timmarför att orka med ännu en nattpå Max!

Idag har jag gjort egen smoothie för första gången också, och lyckades riktigt bra!
1 äpple
1 banan
lagom med yogurt
mixa ihop!
Det blev faktiskt riktigt gott! Måste erkänna att jag är lite stolt.

Åter igen så påminner jag mig själv om att jag måste bli bättre på att blogga! Tack Ida för alla uppmaningar, det hjälper!
Någon dag ska jag göra pannkakor, idag blir det falafel!

Over and out

1 kommentar:

  1. haha, de är bara jag som påminner dig. Btw, du jobbade 10 timmar på max igår å jobbar samma idag. 18:04 är 10timmar :P Fungerade cykeln?

    SvaraRadera