onsdag 4 mars 2009

Early Mornin'

Kaffe med sam i ett kök fullt av sol! Härligt! Igår blev det körning av mat och porslin så nu är vårt kök äntligen lite mer back on track. Blev hemskt tomt här om dagen när Jens och Carro flyttade det sista. Min mor kom förbi och drack te och tillslut var alla hemma och drack te och åt färdig-pizza! Softichhhh..

Idag ska jag jobba till 15.00 sen ska man hem ock lyckas fixa till klädseln som "Skalp". Mjödfest i Flurkmark ikväll. Ser fram emot det.

Lyckades självklart göra ett kap på film fronten igår också! 3 nya DVD:er till samlingen:

- This is England
- Death Sentence
- American Gangster

Nu ska jag göra mig i årdning för Max och köra ut Samuel!

dagens film: Tropa de Elite
dagens låt: Teardrop - Massive Attack

1 kommentar:

  1. Nej, satan Isak. Nu måste du ta och uppdatera så jag vet vad som händer i Umeå nu när jag lämnat staden. Eftersom Johan/Isac inte tagit bort min mailadress får jag fortfarande samma mail som er och ser på schemat att du ska ha semester. Vart ska du då?

    SvaraRadera