fredag 20 mars 2009

4 minutes

Hela veckan har varit på polishögskolan, senaste dagarna har varit case. Under 8 timmar idag har jag gjort 8 case där jag varit klart påverkad av kokain och ska va uppkäftig som fan. Nu har jag ont i armarna och handlederna efter samtliga bråk som slutat med bojor. Men satan så kul det är!

Är ledig heeela helgen! Underbart skönt ska det bli. Kalas men släkten imorgon och filmkväll på söndag. Nästa helg blir det Umeå Open, men allt är fortfarande lite oklart med om jag ska jobba eller inte. Hoppas vi kan bestämma nått i vekcan för jag vill inte missa det. Saken är att jag jobbar natt pass på Max också samma helg så jag kommer behöva gå från UO vid 23 båda kvällarna. Men det ska nog lösa sig.

Nu ska jag äta och ducha så får vi se vad det bli ikväll. Huvudsaken är att det blir lugnt som satan, för all min energi har gått åt till fake-kokain-rus!

tack och godnatt, vi ses eftervinterdvalan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar