lördag 20 september 2008

work all night and sleep all day

Jag har inte bloggat på ett tag nu, mycket för att jag inte har varit mentalt med. Jag jobbar för fullt på Max City och när jag hinner vickar jag på Waldorf. Känner att pengarna rullar in. Nu försöker jag bara få tag i ett rum att hyra i nån lägenhet någonstans, tills vidare! Måste komma närmre stan när jag jobbar såhär mycket.
Har upptäckt att billjard är the shit! Måste bara bli lite bättre så jag vågar spela mot någon bra också, haha.

Jobbet på Max blir bara bättre och bättre, faktiskt. Jobbade natt igår, ska göra inatt också. Tar helt klart på krafterna, men jag har jävligt bra arbetskamrater, och det gör det värt det! Team spirit is the shit.

Jag har jobbat med polishögskolan i veckan också. Satt i olika förhör hela onsdagen och igår blev jag uppringd och nu vill de ha mig "på fält". Ska typ ta en mobil eller dricka öl och spela mindreårig. Blev uppmanad att ta oömma kläder, beroende på "hur du väljer att spela". Jag taggar polisslagsmål! Så om ni ser mig bli jagad av polisen i närheten av midgård så är allt som det ska.

Nu ska jag bara ta mod till mig och ringa ägarna av det där rummet jag vill hyra. taggataggatagga!!!

dagens film: Get Smart (se den! så jävla rolig film! helt underbar!)
dagens låt: Listen - David Sandström Overdrive

2 kommentarer:

  1. http://www.blocket.se/vi/17979798.htm?ca=2_s

    verkar ju bra!

    SvaraRadera
  2. eller det här:

    http://www.blocket.se/vi/17930869.htm?ca=2_s

    SvaraRadera